Настава

Маркетинг политика на цени

Основна литература

„Маркетинг политика на цени“, проф. д-р Бошко Јаќовски, проф. д-р Снежана Ристевска - Јовановска, Европски Универзитет, Р. Македонија, 2006 год.

Маркетинг истражување

Основна литература

1. Секуловска ,Н.Маркетинг истражување Економски факултет 2004 или
2. Naresh K. Malhotra, David F. Birks Marketing Research, third edition Prentice Hall 2007

Дополнителна литература

1. Cova, Bernand, Ghauri, Pervez N Project marketing : beyond competitive bidding J. Wiley, cop 2002
2. Shimp, Terence A Advertising, promotion :supplemental aspects of integrated marketing communications The Dryden Press, cop. 2000
3. Keegan, Warren J. Green, Mark C. Global marketing. Upper Saddle River Prentice-Hall, cop 2000

Менаџмент на мал бизнис - Кочани

Основна литература

1. Шуклев Бобек Менаџмент на мал бизнис, трето издание Економски факултет, Скопје 2003 или
2. Фотов, Ристо, Менаџмент на мал бизнис, Економски факултет, УГД, 2006

Дополнителна литература

1. Thomas W.Zimmerer, Norman M.Scarborough Essentials of entrepreneruship and small business management, fourth edition Pearson-Prentice Hall,Inc.,Upper Saddle River, New Jersey 2005

Маркетинг менаџмент

Основна литература

1. Јаќовски Бошко, Циунова-Шулеска Анитa: Маркетинг менаџмент. Економски факултет, Скопје, 2004

Маркетинг

Основна литература

1. Јаковски, Бошко; Јовановска, Снежана Р .Маркетинг, седмо издание, универзитетски учебник Економски факултет 2004

Дополнителна литература

1. Kotler &Armstrong Principles of marketing, eight edition Prentice-Hall international 1999
2. Philip Kotler, Gary Armstrong, Jon Saunders, Veronica Wong Principles of Marketing Pearson Education 2003