Философија

  1. Јосифовски, Ј.,  “Филозофија“, Просветно дело, Скопје, 1994.
  2. Мухиќ, Ф., “Смислата и доблеста“, Универзитет “Св.Климент Охридски -  Битола, Факултет за учители и воспитувачи – Битола, Битола, 1997.
  1. Ф. Мухиќ, Смислата и доблеста, универзитетски учебник;
  2. К. Темков и С.Сидовски, Филозофија, учебник за средно образование;
  3. Ј.Јосифовски, Филозофија, учебник за средно образование; 

Наставната единица придонесува пред сé кон развојот на следните општи и специфични компетентности:

- Студентите стекнуваат основни знаења од философските учења и концепти низ историјата на философијата;

- Студентите го подигааат сопствениот капацитет за анализа, на разни философски идеи и развиваат критичко мислење;

- Знаење за воспитните и образовните концепти, нивните филозофски и историски основи;

- Изострување на рефлексијата за себе си, светот и општествените состојби;

- Развивање на способност за истражување и генерирање на нови идеи;

- Развој на комуникациските вештини, преку усвојување на специфичниот философски категоријален апарат;

- Интердисциплинарно поврзување на содржините;

- Интеракција помеѓу (стручни и тесно стручни) содржини - практична употреба на знаењата од философијата;

- Интериоризација на (естетички, етички, научни, професионални), вредности; 

Вовед - местото и улогата на философијата во системот на науките како и нејзиното значење во општествениот и личниот живот

  - дефинирање на предметот, методи, гранки на философијата; поим, предмет и потекло на философијата; централните поими на философијата;

Увид во основните философски учења на мислителите низ историјата

    -античка, средновековна, нововековна, современа/модерна, постмодерна философија;

Запознавање со некои позначајни концепции на философијата за образованието од антиката до денес