- Јосифовски, Ј., “Филозофија“, Просветно дело, Скопје, 1994.
- Мухиќ, Ф., “Смислата и доблеста“, Универзитет “Св.Климент Охридски - Битола, Факултет за учители и воспитувачи – Битола, Битола, 1997.
- Ф. Мухиќ, Смислата и доблеста, универзитетски учебник;
- К. Темков и С.Сидовски, Филозофија, учебник за средно образование;
- Ј.Јосифовски, Филозофија, учебник за средно образование;
Наставната единица придонесува пред сé кон развојот на следните општи и специфични компетентности:
- Студентите стекнуваат основни знаења од философските учења и концепти низ историјата на философијата;
- Студентите го подигааат сопствениот капацитет за анализа, на разни философски идеи и развиваат критичко мислење;
- Знаење за воспитните и образовните концепти, нивните филозофски и историски основи;
- Изострување на рефлексијата за себе си, светот и општествените состојби;
- Развивање на способност за истражување и генерирање на нови идеи;
- Развој на комуникациските вештини, преку усвојување на специфичниот философски категоријален апарат;
- Интердисциплинарно поврзување на содржините;
- Интеракција помеѓу (стручни и тесно стручни) содржини - практична употреба на знаењата од философијата;
- Интериоризација на (естетички, етички, научни, професионални), вредности;
Вовед - местото и улогата на философијата во системот на науките како и нејзиното значење во општествениот и личниот живот
- дефинирање на предметот, методи, гранки на философијата; поим, предмет и потекло на философијата; централните поими на философијата;
Увид во основните философски учења на мислителите низ историјата
-античка, средновековна, нововековна, современа/модерна, постмодерна философија;
Запознавање со некои позначајни концепции на философијата за образованието од антиката до денес